راه های مهاجرت در ترکیه

راه هایی که اخذ اقامت ترکیه را برای ایرانیان آسان تر میکند را در این بلاگ می خوانیم.

راه های مهاجرت در ترکیه

راه هایی که اخذ اقامت ترکیه را برای ایرانیان آسان تر میکند را در این بلاگ می خوانیم.

۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

می دانیم که پاسپورت ترکیه یکی از معتبر ترین پاسپورت های جهانی در منطقه خاورمیانه است. پاسپورت این کشور دارای رتبه 40 است و اگر شما موفق به دریافت پاسپورت ترکیه شوید می توانید به 110 کشور بدون نیاز به دریافت ویزا سفر کنید.

پاسپورت ترکیه انواع مختلفی دارد که هرکدام از آنها به افراد خاصی تعلق می گیرند و نیازمند زمان و سرمایه مشخصی هستند که بتوانیدآنها را دریافت کنید. برای آشنایی بیشتر با انواع پاسپورت  اینجا کلیک کنید.

پاسپورت قرمز یک نوع از پاسپورت های ترکیه است که برای مردم عادی در نظر گرفته شده است و افراد بعد از طی کردن مراحل اداری و ارائه دادن مدراک مورد نیاز می توانند آن را دریافت کنند.

  • زهرا فرصت
  • ۰
  • ۰

کشور ترکیه از لحاظ جغرافیایی و مردمان این کشور از لحاظ فرهنگی به ایران و ایرانیان شباهت های بسیاری دارند و اگر بخواهیم به این کشور مهاجرت کنیم و ترکیه را برای ادامه زندگی انتخاب کنیم می توانیم به راحتی با محیط و مردمان آن خو بگیریم.

راه های مهاجرت به ترکیه و بررسی آنها نیازمند نظر متخصصان و کارشناسان است که ما را در این مسیر راهنمایی کنند. در سایت ترامند که امور مهاجرتی ترکیه را انجام می دهند مقاله ای ارائه شده است که می تواند نکته ها و راهنمایی های بسیار مفیدی را در رابطه با مهاجرت به ترکیه به ما ارائه دهد. برای مطالعه آن اینجا کلیک کنید.

در سالهای اخیر متقاضیان برای مهاجرت به ترکیه افزایش یافته است و یکی از دلایل آن شرایط نابسامان اقتصادی کشور ایران است. اگر بتوانید به ترکیه مهاجرت کنید زندگی با کیفیت تری را در همین نزدیکی تجربه می کنید و به دلیل نزدیکی می توانید هرزمان به ایران نیز سفر کنید.

از همراهی شما سپاسگذاریم.

  • زهرا فرصت
  • ۰
  • ۰

از سالهای دور سرمایه گذاری در ترکیه مورد استقبال سرمایه گذاران کشور های همسایه قرار گرفته است زیرا کشور ترکیه با فرصت های اقتصادی بسیار همیشه در منطقه پرچم دار بوده است.

اگر بتوانید بهترین راه سرمایه گذاری در ترکیه را برای خود پیدا کنید می توانید از آن طریق برای دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه هم اقدام کنید.

سرمایه گذاری در این کشور راه های زیادی دارد یعنی شما با توجه به مقدار سرمایه این که دارید یکی از روشهای اسپاسنسری، کارآفرینی، خرید ملک و یا غیره را انتخاب کنید. 

در صورتی که برای سرمایه گذاری نیاز به راهنمایی و مشورت دارید اینجا کلیک کنید.

  • زهرا فرصت
  • ۰
  • ۰

خرید ملک در ترکیه یکی از بهترین راه ها برای سرمایه گذاری امن در ترکیه است که می توانیم از این راه شهروندی و پاسپورت ترکیه را دریافت کنید.

پیشنهاد می کنیم که اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید از چند ماه قبل با مشاوران در زمینه خرید ملک مشورت کنید و از همان موقع اقدام به خرید کنید.

از این رو باید با مشاوران مشورت کرد و کمک گرفت که آنها تجربه زیادی در این زمینه دارند و می دانند کدام راه ها ممکن است برای سرمایه شما خطرناک باشند.

اگر بتوانید به کمک مشاوران مسیر درست و شهر مناسبی را برای خرید ملک در ترکیه پیدا کنید باید مطمعن باشید که کمتر از یکسال دیگر می توانید به راحتی و با داشتن شهروندی ترکیه در آن ملک اقامت کنید.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه مدارک مورد نیاز و مزایا و معایب خرید ملک در ترکیه اینجا کلیک کنید.

  • زهرا فرصت
  • ۰
  • ۰

شهروندی ترکیه مزایای زیادی دارد که حتما تاکنون با آنها آشنا هستید اما نمیدانید که باید از کجا مسیر را آغاز کنید. شما در ابتدا باید مدراک مشخص شده را آماده کنید تا برای این کار اداری و مهم هیچ کمبودی نداشته باشید. می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی به اینجا کلیک کنید.

شما باید مسیر مشخصی را برای اخذ شهروندی ترکیه انتخاب کنید و بعد با توجه به آن قدم به قدم پیش بروید. حتما از مشاوران و متخصصان این حیطه کمک بگیرید تا بدون هیچ نقصی این کار انجام شود. اگر نخواهید از متخصصان کمک بگیرید و تنهایی این مسیر را طی کنید باید بدانید که احتمال اشتباه بالاست و ممکن است با اولین شکست انرژی خود را برای ادامه  مسیر از دست بدهید.

شهروندی ترکیه از راه هایی مانند سرمایه گذاری، کار، خرید ملک و ... میسر است.

از همراهی شما خرسندیم.

  • زهرا فرصت
  • ۰
  • ۰

در این مقاله می توانید با مسیر هایی از مهاجرت و اخذ اقامت ترکیه آشنا شوید که برای ایرانیان مجاز هستند و ما می توانیم به راحتی از این طریق اقدام کنیم تا برای خودمان و همچنین خانواده و بستگان اقامت ترکیه را دریافت کنیم.

تعدادی از راه های اخذ اقامت ترکیه برای ایرانیان وجود دارد که می توانند از طریق آنها در کمترین زمان ممکن به ترکیه مهاجرت کنند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه اینجا کلیک کنید.


اگر بدانیم که کدام یک از راه های مهاجرت و اخذ اقامت برای ایرانیان مجاز است و به چه مقدار هزینه نیاز دارد می توانیم بهترین راه را انتخاب کنیم که خطر کمتری در کمین ما باشد.

اولین راهی که بسیاری از ایرانیان از این راه موفق به دریافت اقامت شده اند، سرمایه گذاری در ترکیه است. سرمایه گذاری در این کشور را تعداد زیادی از ما با خرید ملک در ترکیه یکی می دانیم که باید بگوییم این دو مسیر باهم متفاوت اند. خرید ملک یکی از روش های سرمایه گذاری است و سرمایه گذاری در ترکیه می تواند در موضوعاتی غیر از خرید ملک باشد.

سرمایه گذاری در ترکیه می تواند در زمینه کارآفرینی و ثبت شرکت باشد و یا کارهایی که برای استارت و شروع نیاز به پشتیبانی مالی دارند را می توانیم شناسایی کنیم و با موافقت دولت اسپانسری آنها را به عهده بگیریم.

از همراهی شما عزیزان تا پایان این مطلب سپاسگزاریم.

  • زهرا فرصت