راه های مهاجرت در ترکیه

راه هایی که اخذ اقامت ترکیه را برای ایرانیان آسان تر میکند را در این بلاگ می خوانیم.

راه های مهاجرت در ترکیه

راه هایی که اخذ اقامت ترکیه را برای ایرانیان آسان تر میکند را در این بلاگ می خوانیم.

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بد نیست بدانید میان دو کشور ترکیه و ایران توافق نامههای جلوگیری از فساد تنظیم شدهاند که باعث میشود از دوگانگی مالیاتی در این کشورها جلوگیری شود و میزان حفاظت از سرمایه افزایش پیدا کند.

ترفند های خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه

اما بد نیست بدانید که هر پاسپورت 10 سال اعتبار دارد و پس از این مدت باید برای تمدید آن اقدام کنید. سرمایه گذاری در ترکیه به دلیل داشتن اقتصاد پایدار در این کشور، میتواند همواره کسبوکاری کم خطر و با درصد موفقیت بالا را برای شما به همراه داشته باشد. در صورت رعایت کردن نکات ذکر شده، پس از این مدت شما از واجدین شرایط برای دریافت پاسپورت ترکیه به شمار خواهید رفت.

خدمت سربازی در ترکیه نیز اجباری است اما شما با سرمایه گذاری در ترکیه و دریافت تابعیت این کشور دیگر نیازی به رفتن به خدمت سربازی نخواهید داشت. از جمله موانعی که ممکن است برای شما پیش بیاید، هنگام افتتاح حساب در ترکیه است.

بر اساس قوانین اولیه در این بخش، واریز پول میبایست مستقیماٌ از حساب سرمایه گذار در خارج از ترکیه به حساب فروشنده در داخل ترکیه واریز گردد. آنها ممکن است بر اساس مکان، کیفیت و سنشان متفاوت باشند. به همین منظور و البته میزان بالای گردشگر در این کشور در سالهای اخیر، سطح رفاه اجتماعی و کیفیت زندگی در ترکیه به شدت افزایش پیدا کرده است.

همچنین به موازات بحران کرونا و کاهش نرخ لیر ترکیه، قیمت اجاره آپارتمان در استانبول و بسیاری از شهرهای دیگر افزایش یافت و گاهی به بیش از 70 درصد رسید

  • زهرا فرصت